Volg Stigra op Twitter Bezoek de Facebook pagina van Stigra Bezoek de Hyves pagina van Stigra Bezoek de LinkedIn pagina van Stigra
nieuws

Ontwerp en realisatie kalender Lentink Groep

Een eigentijdse kalender. Gericht op de business en toch chique. Dat was de opdracht van Lentink Groep. Foto: maand januari en november. Ontwerp Chiel Freriks, realisatie Stigra. Met dank aan Guido Pelgrim fotografie.

 


Landleven – zakelijk Inspiratie merken dag

landleven-juni-2006

Consumententitel Landleven organiseert op 22 augustus een Inspiratiedag voor nieuwe én bestaande relaties uit de tuin en dierenbranche.

Landleven is het merk voor alles op het gebied van buitenwonen en buitenleven. Nuchter en met de laarzen stevig in de modder. Landleven is de afgelopen jaren enorm gegroeid en bereikt inmiddels meer dan 600.000 personen in Nederland. Onze Landleven lezers zijn personen die over het algemeen royaal wonen, een passie hebben voor het buitenleven en een zeer brede maatschappelijke belangstelling hebben. In de buitenomgeving waar zij woont kunnen zij zich terugtrekken van het hectische bestaan en vinden zij de rust en vrijheid om zich helemaal te richten op zaken die voor hun belangrijk zijn: de gezelligheid van hun familie, een mooie wandeling door de natuur, genieten van de wisseling van de seizoenen, koken vanuit eigen tuin en creatief bezig zijn. Door het bezit van dit huis en deze tuin, maar ook door stevig doorwerken, weten zij hun eigen ideale wereld te creëren. Landleven biedt hen daarbij herkenning én inspiratie.   Landleven volgt de seizoenen en is in ieder jaargetijde inspirerend. Het magazine (± oplage 160.000) verschijnt 10x per jaar en staat vol met tuintips, de lekkerste recepten, inspirerende buitenwoonreportages, dieren, er-op-uit, creatieve doe-het-zelf-artikelen en nog veel meer. Naast het magazine kunnen lezers meer informatie vinden op www.landleven.nl of kunnen zij ons op diverse social media platforms terug vinden. Ook geven wij merkgerelateerde producten uit zoals de Landleven Agenda, de  Landleven Scheurkalender en organiseren wij events zoals Beleef Landleven in het Openluchtmuseum in Arnhem (25.000 bezoekers).

Landleven heeft grootse plannen om onze lezers nog beter te bedienen op de behoefte aan informatie over natuur, dieren, tuinieren en koken. Deze plannen willen wij graag met andere merken samen verder vorm en inhoud geven. Hoe exact, dat willen wij graag met u bespreken tijdens de Landleven Inspiratiedag op 22 augustus van inloop vanaf 10:00 uur aanvang 10.30 uur-14:00 uur in de Mediazaal van Reed Business Media, Hanzestraat 1, Doetinchem. Tijdens deze dag willen we u ons Landleven gevoel zelf laten beleven en samen na denken over hoe dit aansluit op uw eigen merk. Maak deze dag ook kennis met de redactie van Landleven en neem uw persbericht(en) mee om hen deze persoonlijk te kunnen overhandigen.

Heeft u een merk dat aansluit om hierbij aanwezig te zijn? Neem dan contact op met Christel Borgers per e-mail christel@stigra.nl of per telefoon 06-10330999. Let wel, er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

landleven magazine Juli 2013


‘Stop pesten’ zeggen, is niet genoeg…

Knipsel publicatie uit de Nieuwe Krant maart 2013 , Stigra is mede sponsor van de Pest Mij Maar Tour, van de Stichting Pest Kind.

Henk Pieterse, voormalig profbasketballer, geeft anti-pesttraining op scholen. Op een interactieve manier wordt er door middel van sport en muziek een sfeer gecreeerd, waarin ieder kind zich prettig en veilig voelt. Drempels worden weggenomen. Henk Pieterse gaat de confrontatie aan met pesters en laat gepeste kinderen zich veilig en begrepen voelen. Meer weten over de Pest-mij-maar tour: www.henkpieterse.com

 

 


Jewels & Watches heeft een uitgebreide facelift ondergaan en wordt spectaculair heropend!

Jewels & Watches heeft een uitgebreide facelift ondergaan en wordt spectaculair heropend  tijdens het Preview Event op zondag 3 februari en maandag 4 februari.  De officiële opening is op zondag vanaf 16.30 uur en wordt feestelijk luister bijgezet met een spetterend optreden van de populaire Nederlandse zanger, acteur en presentator Charly Luske. Jewels & Watches is een prominent en zelfstandig onderdeel van Trade Mart Utrecht in het Beatrixgebouw van de Jaarbeurs in Utrecht en is na de ingrijpende vernieuwing meer dan ooit het visitekaartje van de juweliersbranche in de Benelux.

Voor de metamorfose werden Chiel Freriks van Stigra Interior Projects en de bekende Amsterdamse interieurdesigner Osiris Hertman ingeschakeld. Het vooruitstrevende ontwerp is van de hand van Freriks en Hertman was erbij betrokken als stylist. Zowel de entree als de achterste gedeelten van de vloer zijn onder handen genomen, evenals de bar, de vloerbedekking en de vaste vloeren van de sanitaire voorzieningen.

Jewels & Watches omvat een oogstrelend aanbod van onder andere gouden en zilveren sieraden, horloges, parels en diamant van 55 exposanten. Merken: Ti Sento – Buddha to Buddha – TW Steel – Lapponia – DjiDji Italia – Zinzi – Fossil – Hugo Boss – Esprit – Tommy Hilfiger – DKNY – Marc Ecko – LeChic- Gucci – Boccia Titanium – Tedora – Guess – Diamonfire – Teno – Jacob Jensen – Danish Design – Junghans Voor alle merken en deelnemers kijkt u op:  www.jewelsandwatches.org.


Heeft u onze nieuwe aanwinst al zien rijden?

Truckzeil.nl de goedkoopste manier om naamsbekendheid te genereren!

Bel nu voor een vrijblijvende afspraak om ook uw bedrijf opvallend rond te laten rijden: 06-23607227 info@stigra.nl

 


Fun2Buy Magazine

Kijk hier voor de nieuwe uitgave van de Fun2Buy onder redactie van Stigra, Christel Borgers

Met een special over personal shopper Mara Stevelmans en het Fort Resort Beemster.

 

 

 


Sponsoring belettering team 137 Jaarbeurs Roparun

Bijna dertig medewerkers van de Jaarbeurs Groep zijn in mei 2012 betrokken bij de deelname van een team aan de Roparun van Parijs naar Rotterdam. De Roparun is een estafetteloop waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker. Stigra heeft voor dit goede doel de belettering van de vrachtwagen en de bussen verzorgt. Wij beseffen maar al te goed dat het belangrijkste bezit van de mens zijn gezondheid is.

Voor meer informatie over team 137 Jaarbeurs, klik dan hier


Win je eigen personal shopper!

Heb je een nieuwe baan, een feestje of wil je gewoon weten wat jouw look is? Een dagje met Personal Shopper Mara Stevelmans scheelt je een hoop tijd en energie en geeft je inzicht in wat jou wel en niet staat. Hoe fijn is het niet als je niet meer uren voor je kledingkast hoeft te gaan staan twijfelen? Het leuke aan dit seizoen is dat er voor iedere smaak een passende look is.

Top 5 Durf te dragen

Mensen met een beetje lef en zin in de lente kiezen voor; 1. Shorts; nog steeds kort maar ga voor oversized 2. Prinsessen look; tule, taft en organza zijn terug 3. Sporty Spice: Mix high fashion met een sportieve look 4. Geel; niet alleen als accentkleur maar juist als knaller! 5. Lak aan de mode; Lak en rubber coatings voor durfals

Win Personal Shopper

Voor fashion minded lezers heeft Trade Mart Utrecht een verleidelijke prijs te winnen; gewoon omdat het kan. Volg @trademartVNU en win een dagje shoppen met Personal Shopper Mara Stevelmans. Samen ga je kijken wat bij jou past, maar ook wat je absoluut uit je kledingkast mag ‘deleten’.

De prijzen op een rij:

Dagje shoppen met Mara Stevelmans – Fashion Cheque t.w.v. 250 euro – Schoenen van House of Shoes - Tas van Bag2Bag.nl
Twitter jezelf naar een dagje shoppen en volg @trademartVNU !
Wil je meer info over Personal Shopper Mara? Kijk op www.maradvance.nl, of bel Mara op: 06-54737714.


Op zoek naar fashiontrends?

De Bread and Butter Beurs in Berlijn, van 18 t/m 20 januari 2012 is een belangrijk platform voor de fashionwereld.

Deze beurs in Berlijn biedt Stigra de ideale gelegenheid om nieuwe collecties én merken te spotten. Op het enorme terrein van het oude vliegveld Tempelhof is dan ook de gehele kledingbranche present.

Onze collega Christel Borgers gaat samen met personal shopper Mara Stevelmans naar Berlijn! Dus lever snel je verlanglijstje bij ons in voor de laatste fashiontrends..

 

Klik hier voor de website van Bread and Butter


Redactie Fun2Buy

.

Fun2Buy wordt uitgegeven naar aanleiding van de Voor- en Najaarsbeurs op de Trade Mart in Utrecht. Fun2Buy is hét magazine om producten onder de aandacht te brengen van de beursbezoekers. Christel Borgers van Stigra is mede verantwoordelijk voor de redactie van Fun2Buy. Voor de beurs ontvangen 25.000 potentiële bezoekers en jaarkaarthouders dit magazine thuis gestuurd. Adverteerders in vorige magazines ontvingen zelfs voor de beurs al orders naar aanleiding van de aandacht in Fun2Buy.
Doelgroep: bezoekers van de Voor- en Najaarsbeurs Trade Mart Utrecht
Oplage: 25.000 exemplaren
Verschijningsfrequentie: 2 keer per jaar
Verspreiding: gratis verzonden aan potentiële bezoekers en jaarkaarthouders van de jaarbeurs in Utrecht
www.trademart.nl